tisdag 25 januari 2011

Lekdräkt


Den här är alltså till lillkusinen, och jag älskar tyget och tycker att mudd i pink är alldeles perfekt till. Känns nästan lite proffsigt det här plagget. Jag undrar bara om bebisar verkligen har så korta armar och ben - men Ottobres mönster må vara stora, jag tror inte att de är helt oproportionerade. Och barnet i fråga är inte extra smal ... så tids nog så kommer den att passa.
Jag hade velat ha en sån till minstingen, men när hon var i den åldern fixade jag ännu inte att sy sånt - känns skönt att upptäcka att man lärt sig något under de senaste åren.

Nu måste jag bara fundera på om jag ska önska mig en Coverlock i födelsedagspresent ... jag vet faktiskt inte, ibland känner jag mig lite prylgalen när det gäller sömnad, och prylgalen vill jag verkligen inte vara.

Storleken är 74 och mönstret ur Ottobre 1/2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar