måndag 23 januari 2012

Stackars lilla blogg ...

men ibland får jag välja mellan att sy/skapa eller att blogga - nu fick syendet företräde. Det finns flera färdiga plagg här hemma som inte blivit fotade än. Dessutom borrade jag 15 hål idag för att hänga upp en gardin, samt att jag kortade gardinen. Är inte helt nöjd än, den kanske blir fotad sedan så finns det kanske någon mer som har idéer.
Och så har jag vikt papperspåsar eftersom jag letar efter en ny form för förvaring av utklippta mönster - jag tycker mina plastfickor är jobbiga. ...

Nu väntar några dagar med mycket jobb - men sedan blir det ett nytt inlägg med bilder och idéer.

Vill bara säga: Jag blir såååå glad åt varje kommentar,
tack för den senaste, Lundagård. (Vet ännu inte hur man länkar, ska fråga min son, dock inte ikväll).

Sov gott allihopa därute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar