måndag 30 juli 2012

Liten rapport

Har inte åstadkommit så mycket, eftersom jag har varit på konfirmandläger i två veckor och avverkat 3 konfirmationsgudstjänster och en mässa på två dagar. I runda slängar kanske 800 pers har fått stå ut med min röst på två dagar.
Men några loppisfynd har det blivit på min lediga dag i Eksjö:





Det verkar vara resegalgar (jag visste inte ens att sånt finns) och jag tyckte de var både roliga och fina.

Och strax innan lägret blev detta färdigt. Rullarna är loppisfynd. Jag har alltid tänkt att det skulle vara praktiskt med en sån där gammaldags inköpslista på väggen, men de som finns är så fuuuuula, tycker jag. Funderad länge på vad man skulle ha under då hittade jag denna nyckelbräda, eller vad det nu är. Helt perfekt. Precis vad jag behövde (ibland känns det som om saker bara hänger och väntar på mig). En liten kedja från K-Rauta och två Colaburkar samt några häftstift var allt som behövdes utöver. Jag tycker den blev väldigt fin och snart ska den hänga på köksväggen här hemma. 

Och på en av krokarna ska det hänga en penna förstås. 

Den här typen av projekt gör mig extra glada. 



Kram på er alla, nu har jag semester i 4 (fyra) veckor, då kanske jag orkar producera lite ... . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar