fredag 22 februari 2013

Påslakan del 3

 Och ännu ett natt-linne till dottern. Mönstret kommer härifrån. Dottern har inte provat, men jag tycker att den blev fin. Det var dock ett litet projekt att försöka lista ut, vilken storlek jag behövde. Det blev stl 0 som enligt vad jag kunde förstå ligger någonstans mellan stl 34 och 36 och därmed borde passa. Vi får se.


Noch ein Schlafoberteil. Schnitt (englisch) siehe Link
im schwedischen Text. Grösse 0 das entspricht (hoffe ich)
Grösse 34-36 (Tochter)

Och här resultatet av en stämpelworkshop tillsammans med lilla dottern. Pappret är återanvänt från diverse förpackningar. Jag tycker mina disktrasor blev fina i sådan förpackning. Återstår en hemskapad igelkott, så långt har jag ännu inte kommit.

Küchenlappen mit eigener Banderole. Sieht gut aus, finde ich.
Sie landen in einem Korb, in dem ich von nun an Produkte zum
Verkaufen/verschenken/spenden sammeln will. Mal
sehen, ob noch mehr dazukommt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar