tisdag 6 november 2012

One Piece

Ett snabbskrivet inlägg, orkar inte mer, det är sent redan. Men här kommer en One Piece enligt Ottobre 4/12, storlek 122, som vanligt lite stor. Framfickorna har jag lagt till själv, och ja, jag vet att de hamnade lite för långt ner. Jag fodrade också luvan, vilket inte fanns med i beskrivningen. Tyget köpte jag second hand och funderade länge på vad det kunde bli, kändes lite för mörkt. Men i den här kombinationen tycker jag faktiskt om det. Efter att den ha burits en hel dag kan jag också konstatera att det hade varit bra med lite smalare ärm- och benmuddar, men minstingen tycker det är helt ok för henne.
Men stolt är jag i alla fall.

Ein Overall wie sie hierzulande zu Zeit sehr in sind.
Für alle Altersgruppen, wohlgemerkt.
Grösse 122, Schnitt Ottobre 4/2012.
Die vorderen Taschen sind selbst hinzugefügt und
gezeichnet. Mir gefällt er richtig gut -
und der Trägerin scheinbar auch. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar